Rozważył bym sprawdzenie tej części w ASO skoro znajomy ma na tyle doświadczenia i stwierdza, że z tą uszczelką nie poradzicie w temacie. W ASO może się okazać, że nie będzie zatrważająco droga a zrobione będziesz miała jak należy. Jak już rozbierasz to lepiej zrobić na dobre chyba że za jakiś czas chcesz wracać do tematu, bo skoro się poci to niewątpliwie tak będzie. Choć jestem zaskoczony, że na uszczelce tej firmy Ci nie wyszło. Nie jestem mechanikiem i nie wymieniam tych uszczelek na pęczki. Może się mylę ale o ile wiem to ta firma jest godna zaufania. Jeśli ktoś ma inne informacje to najwyżej mnie sprostuje. Są dwa wyjścia:
albo znajomy przegapił coś i zrobił to niedbale (odtłuszczanie i te sprawy)
albo faktycznie uszczelka była do kitu
Odpowiedz do tematu
Tak dokładnie jest. Warunkiem jest dobrej jakości uszczelka.
Odnośnie problemu, to sądzę tak samo jak Pasiak tylko proponowałbym ten specyfik http://allegro.pl/masa-us...4892729598.html
I co najważniejsze po zmontowaniu nie uruchamiać silnika - pozwolić aby masa się utwardziła. Jest możliwe, że za szybko został uruchomiony silnik i ciśnienie oleju zrobiło swoje.
No i tutaj może być babol. Reinz twardnieje już po 15min 0,2mm/h. Po jakim czasie ten biało szary? Nie mam pojęcia. Nie chcę nikogo krytykować tym bardziej, że jest mechanikiem z doświadczeniem i pewnie wie w którym miejscu położyć masę i jak dużo jej użyć.
Przy takiej ilości jaka powinna być użyta sądzę, że 0,5-1h powinna już związać. Wystarczy zrobić próbę. Wycisnąć trochę takiej masy i sprawdzić po 15min.